Melitta CAFFEO BARISTA T BLACK Volautomatische espressomachine F730-102 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Melitta CAFFEO BARISTA T BLACK Volautomatische espressomachine F730-102 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

klusenco 22-05-2014
prima apparaat zet lekkere koffie en cappuccino latte eenvoudig in gebruik nu ongeveer 5 weken in gebruik, nog geen negatieve dingen tegen gekomen
hij doet wat hij moet doen goede koffie zetten.

Henzen 19-05-2014
Boven verwachting goed. Naast mooie vormgeving veel keuze mogelijkheden. Koffie zeer smaakvol en een genot om naar te kijken in de mooie koffie mokken.

CarolinaC 15-05-2014
Ik ben helaas niet zo tevreden. Van een apparaat waar ik 1100 euro voor betaald heb, had ik echt meer verwacht. De schuimlaag op de cappuccino en latte macchiato is ongeveer 1 cm dik. Er is een optie om meer schuim toe te voegen, maar dan krijg je meer melk. De schuimlaag wordt niet dikker. In het filmpje op internet wordt een echt dikke schuimlaag voorgespiegeld met een dikke kop op het glas.

Daarnaast vind ik de cappuccino en latte niet heet genoeg. Bij een klein kopje (standaard hoeveelheid) koelt deze te snel af. De melk wordt onvoldoende verhit. Mijn zoon vindt de thee niet heet genoeg.

Het apparaat maakt veel lawaai.

Voor extra garantie moet je een bericht achterlaten op kieskeurig. Omdat ik een bedrijf niet negatief wil neer zetten, heb ik Melitta de kans gegeven om mijn klacht serieus te nemen. Ik heb doorgegeven aan Melitta dat ik niet zo tevreden ben. De dame die ik sprak gaf aan dat de schuim laag wel dikker moet zijn, maar het filmpje op internet was inderdaad wel overtrokken. Een schuimlaag van 1 cm was wel iets te weinig. De dame van Melitta zou mij binnen een week terugbellen. Zij zou contact opnemen met België hierover. Tot op heden ( ik wacht al een maand) heb ik geen enkele reactie gehad.

Er is ook veel onderhoud aan het apparaat, met dure artikelen. De melk eenheid krijg ik zelf niet uitelkaar. Dit moet mijn zoon demonteren.

Ik zou dit apparaat echt niet aanraden. Ik heb koffie uit een ander apparaat nadien geproefd en die cappuccino was echt beter. Helaas zit ik aan het apparaat vast.

margrietjee147 25-04-2014
Gisteren gekocht en binnen 10 minuten mijn eerste capuccino gedronken, zo simpel kan het zijn, kost misschien wat meer, maar vind het super!

koote207 25-04-2014
Heerlijke koffie, vooral de latte macchiato is een verademing vergeleken met onze vorige!
Koffie is goed warm en heerlijk van smaak, uiteraard ook ideaal voor cup a soep en thee!

Anoniem 22-04-2014
De ideale machine voor de professionele kop koffie, cappuccino of Latte Macchiato bij je thuis! Ideaal voor de echte koffieliefhebber. In aanschaf kost het wel wat meer maar dan heb je wel wat. Het gebruik is bovendien vele male voordeliger dan een machine met cups of pads.

Anoniem 22-04-2014
We wilden graag de overstap maken naar een automaat met koffiebonen en verse melk voor een cappuccino. Deze machine kan naast een Cappuccino met schuimende melkkraag ook heerlijke Latte Macchiato's maken. Hij is gebruiksvriendelijk met het zetten van je kop koffie maar ook in reiniging. We zijn erg tevreden!

biers42 17-04-2014
LANG NAAR UITGEKEKEN. ERG TEVREDEN MET ALLE MOGELIJKHEDEN.
GENIETEN ER DAGELIJKS VAN.
VISSITE KOMT EXTRA OMDAT ONZE KOFFIE ZO LEKKER IS.

manuela155 10-04-2014
lang naar uit gekeken een uitstekend apparaat
voldoet aan de verwachting,makkelijk in gebruik.
beschrijving makelijk te volgen
twee soorten koffie bonen te gebruiken ideaal voor div sterke
en smaak verscheel..
div soorten koffie makelijk te berijden

rimoko 09-04-2014
Dit is een mooi en makkelijk apparaat, je kunt alle recepten en verhoudingen naar eigen smaak instellen en dat is een groot voordeel ten opzichte van veel andere apparaten. Ook zijn alle onderdelen gemakkelijk te demonteren en schoon te maken. Ik werkte altijd met een Rancilio Sylvia espresso apparaat met een handmatige bonenmaler. De smaak daarvan vondt ik wel beter, maar ik ben dan ook nog op zoek naar de ideale instelling van deze Melitta die ik nu een paar weken in bezit heb. Al met al ben ik heel tevreden met dit apparaat. Hij is prachtig vormgegeven en gemakkelijk in de bediening.
Over de duurzaamheid kan ik nog weinig melden gezien mijn korte ervaringen. Het apparaat ziet er deugdelijk uit ondanks dat de meeste onderdelen van plastic zijn, maar dat is meestal zo. Ik kan dit apparaat aanraden als je een makkelijk programmeerbaar en mooie koffiemachine wilt hebben.

paulwagtmans 04-04-2014
prima apparaat!eenvoudig te bedienen, goede smaak, veel mogelijkheden.Mooi vormgegeven. Goede gebruiksaanwijzing.Mogelijkheid voor twee soorten bonen

Consumenten Joop 10-03-2014
Gekocht bij de Mediamarkt Rotterdam Centrum waar ik uitstekend ben geholpen door Peter VERKOPER met hoofdletters van de koffieafdeling wat een vakman.

Prima espresso, café crème, cappuccino en macchiato met voldoende crema en stevig melkschuim (we gebruiken koffie en halfvolle houdbare melk van Lidl). Koffie is goed van temperatuur maar zou van mijn iets heter mogen zijn.

Bijzonder fraaie machine, plezierig in gebruik en uitstekend kopje koffie.Een flinke investering, maar absoluut de moeite waard!

Ik kan hem iedereen aanbevelen een ware verademing na jaren Senseo ik weet nu weer hoe koffie hoort te smaken.

Duurzaamheid en reparatie gevoeligheid kan ik nog niet over oordelen maar over ongeveer 3 maanden ben ik van plan een aanvulling op deze review te maken.
Mocht er onverhoopt eerder wat valt te vermelden dan zal ik dat zeer zeker doen.

Consumenten Joop 18-07-2014

Inmiddels vier maanden verder en nog steeds super tevreden.